fiiiesta

TjaTja bloggen!
Igår var man på fiesta hos Emma och det var riktigt kul faktiskt!
Hände några olyckor,Malin fick en smäll eller va de nu va som hände så hon börja blöda i munnen,jag "ramla" av studsmattan och slog i bakhuvudet,jag sväär allt snurrade som jag vet inte vad,kunde knappt gå eller höra va folk sa,lite läskigt men så fort jag fick vila och dricka vatten fick det liv i mig och börja dansa som en galning med Elis. Nej men det var en riktigt lyckad kväll med härliga människor, träffade personer som jag inte träffat på skit länge och jag vart hängd ner för ett räcke på övervåningen,trodde han skulle tappa mig där alltså,iisch.
Jag,Sofia,Jocke,Matte och Micke var dom som var sist kvar och vi drog väl hem runt 4 tiden,Micke och Jocke slagga hos mig. Idag gick jag upp jätte tidigt medans dom sov kvar,kolla film och åt frulle.
Sen när dom ääntligen vakna käka vi frulle och kolla tv. Sen drog Micke,jag och Jocke satt och snacka ett tag sen gick vi på en promenad och va bakis i det här vädret var ju inte helt okej!
Kom hem sen,hunden rymde så fick springa efter henne...kul för det behövde man ju? fick iaf tag på henne sen.
La mig sen i sängen och sov till 4 typ,så jävla trött. Ikväll får vi se vaa som händer. Inte tänker jag sitta hemma iaf,PUSS PÅ ER!








sådär jaah nu fick ni lite bilder på det också. Notera sista bilden på min fot,den vart misshandlad av mygg,ser helt sjukt ut nu!

Men ja Tack Malin och Emma för en helt underbar kväll,riktigt kul vare!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0