tidsfördriv på kvällarna....uhhhh.

Lovar du att vara ärlig? yyes
Du heter? Mikaela
Beronde av? datan, musik, film, ringar.
Vad behöver du mest just nu? En myspolare bredvid mig med en fet skål med godis.
Vad tror folk om dig? Vet faktiskt inte..typ att jag ser lite bitchig och elak ut men det är jag verkligen inte. fan det är en fråga jag måse fråga Jocke!
Vad får du oftast komplimanger för? mina ögon typ och mina foton.
Hur imponerar man på dig? Var bara sig själv,det som imponerar mig mest är personligheten.
Brukar du skratta för dig själv? hahahhaah kan hända ganska ofta.
Var bor du? tumba
Trivs du där? jadå helt okej.
Vad har du för mobil? just nu en trasig sony ericsson men annars en Nokia xpress music
Nästa mål i ditt liv? jag har många mål i mitt liv.
Hur svarar du i mobilen? aah hallå?
Vem ringde du senast? moster
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: att vi hörs imorgon
Antal timmar sömn inatt? inte många,somna runt 4
Sov du ensam? japp
Brukar du komma i tid? hehhe typ aldrig
När mår du bra? när allt flyter på i mitt liv
När blev du fotad senast? måste ha varit i lördags!
Hur känner du dig nu? nja lite deppmode,några detaljer i mitt liv SUGER just nu
Vanligaste färg på dina kläder? jeans och linne/tshirt
Vem saknar du? Jocke
Favorit dryck på morgonen? juice
När brukar du oftast gå och lägga dig? haha nu spelar dt ingen roll för jag vänder dygnet
Är du blyg? jora det är jag verkligen.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? haha alltså ibland,för vissa men jag e lite halvt kär nu och det var inte vid första ögonkastet.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? ojojoj det är mkt jag skulle göra ;)
Är du nöjd med ditt liv? helt okej
Vad är det värsta du vet? falska personer, folk som snackar skit bakom ryggen.
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? --

Vad längtar du till? helgen,få komma bort från allt och alla
Har du bra vänner och äkta vänskap? jo det har jag väl
Vad är det finaste du fått? vet faktiskt inte
Om fem månader? ere bara ungefär en månad tills jag e 18!!!!!
Om ett år? tar jag studenten!!!
Du samlar på? ringar,tior.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: olika, oftast Sara elr Jocke
Har du strumpor på dig nu? hah nej
Är det okej att gråta? jaa
När grät du senast? idag
Vill du gifta dig? kanske
Ha barn? alltså jag vet inte,inte tänkt på det så mkt.
Är du bra på att laga mat? jag e bääst på att göra matlagningspajer!
Är du flygrädd? hell no,uunderbart!
Tror du på ett liv efter döden? njjja
Bor dina föräldrar tillsammans? yyes
Vilken ögonfärg har du? bruna
Röker du? nejdå
Vad är det viktigaste i livet? Att leva livet!

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? Har nog bara varit riktigt riktigt kär i en person.
Vad tycker du om kärlek? jag älskar kärlek,men inte just nu när allt e så komplicerat.
När kramade du någon sist? igår
Saknar du någon speciell person? yees i do
Är du singel? helt och hållet singel
När fick du senast en komplimang? för några timmar sen av både mamma&pappa

HAR DU NÅGONSIN:

Varit medvetslös: hhehh kan inte kalla det medvetslös men var liiite borta.
Hånglat med nån riktigt ful: HAHA,ojojoj måste jag svara?
Hånglat med fler än 50 pers: nej.
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll?
nej.
Gjort något riktigt dumt? to many times
Gjort något du verkligen ångrar? haha men jaa
Åkt ambulans? nejj
Åkt polisbil? ja
gjort nåt olagligt?
Fått din mamma att gråta?
vet inte,kanske?
Slagit ner någon? Nej då.
Skämts över dina föräldrar? hah ja några gånger
Sagt jag älskar dig och menat det? ja
Tar du droger? Nej
Dricker du? Tja.
Vilka kläder sover du i? inga kläder alls?
Vad hatar du verkligen? falskhet. Svikare.

Varit kär? ja
Är du ensam nu? ja..

JAG HAR:
Digitalkamera?
Ja men använder inte
Systemkamera? yes <3
Telefon på rummet? nej
Egen dator? yes

Könssjukdom? Nej.
Bra kompisar? Ja!

SENAST SOM:
Sov i din säng?
hahah Micke! men för att det inte ska bli missförstånd, han sov i mitt rum och jag sov i mamma&pappas rum...
Såg dig gråta?
syster
Fick dig att gråta? mamma&pappa...
Du delade en dricka med? antingen jocke elr micke i fredas..Minns inte
Du gick på bio med? trooor de va Jossan och Sarah?
Skällde på dig? måste varit mamma :P
Sa någonting till dig och vad var det? mamma fråga om hon kunde få filten jag har.

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
Ja
Kramat någon? ja
Pussat någon? nej
Köpt någonting? ja
Sjungit? ja,
Saknat någon? mh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0