fast & Furious 5 (Fast FIve)

har ju helt glömt bort att skriva om den här filmen jag såg föra veckan med pappa.
Photo #4



Handling:
Sedan Brian och Mia fritog Dom från häktet har de gjort allt för att unvika myndigheterna. I Rio samlar dom ihop sitt gäng med toppförare för den sista stöten för att vinna sin frihet.
Men dom möter på många motgångar och det är många som vill ha dem döda.
FBI-agenten Luke Hobbs missar aldrig ett mål. När han får i uppdrag att sätta stopp för Dom och Brian sätter han ihop en insatsstyrka av elitpoliser och går till angrepp.

Min Åsikt:

Helt underbar,åhh vill bara se om och om igen! helt klart den bästa filmen i den här serien,bästa är ju att man tröttnar aldrig. Alltså det bästa jag gillar med dem här filmerna är ju bilarna och hur dom kör dem,så jävla coolt! Och bilscenerna i den här filmen är heeelt jävla awesome!
Dom kunde ha haft bättre musik i filmen för det har dom alltid haft i dom tidigare filmerna, fast sista låten är grym! (kolla här).
Hahah och Tyrese Gibson var grymt rolig i den här filmen,big love!
Och tips till ni som kollar på bio,stanna tills eftertexterna är slut för då visas det ett klipp som ni kommer bli chockade av,jag tappa typ andan! hahah shit asså va cooooool den nya filmen kommer bli!♥

Med i filmen:
Vin Diesel (Saving Private Ryan,xXx,Babylon A.D.,The Pacifier,The Chronicles of Riddick)
Jordana Brewster (The Fast and the Furious,The Facualty,Annapolis,Fast&Furious)
Paul Walker (In to the Blue,Takers,Eight Below,Running Scared,2 Fast 2 Furious,Timeline)
Tyrese Gibson (Transfomers&2,Four Brothers,2 Fast 2 Furious,Legion,Annapolis,The Take)
Elsa Pataky (Snakes on a Plane,Beyond Re-Animator)
Ludacris (Hitch,Tropic Thunder,The Fast and the Furious,2 Fast 2 Furious,Sångare)
Gal Gadot (Fast&Furious,Date Night,Knight and Day,Entourage)
Tego Calderon (Pride and Glory,White Chicks,Crank,The Fast and the Furious:Tokyo Drift)
Matt Schulze (Blade 2,The Transporter,Extract,Weeds,Mr.Brooks,Final Move,Boys and Girls)
Dwayne Johnson (The Scorpion King,Faster,The Other Guys,Get Smart,Walking Tall)

Kommentarer
Postat av: Lina

Detta är med min favorit av alla Fast filmerna! Jag stör mig dock på att vi i Sverige jämt och ständigt ska döpa om alla filmer från ett amerikanskt namn till ett annat. Jag ser liksom ingen mening med det och jag fattar inte hur de tänker när de gör så.

2011-06-22 @ 08:45:31
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Lina

Jag menar att filmen heter Fast Five men vi i Sverige måste tydligen ändå ändra filmens titel till något annat amerikanskt. Störigt.

2011-06-22 @ 17:27:05
URL: http://afreaklikeme.blogg.se/
Postat av: Charlotte Nylund

Hej hej vad rolig dina inlägg är. kommer definitivt läsa igen. (: Ha en bra vardag :)

2011-06-29 @ 17:47:23
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0