vidriga människor!!!!

Drar till landet snart så vet inte riktigt om jag kommer blogga nåt mer den här helgen,får se om jag får tag i nån data.
Idag vakna man fan runt 9 och var skit pigg,mirakel typ? sov inte ett skit heller inatt.
Jag och syrran gick upp och gjorde oss klara och drog hem till mormor och fika en stund innan vi drog till Centrum och shoppa lite,fick med mig en tröja och bh hem från rean, kan visa bilder sen när jag kommer hem från landet.
Juste såg världens vidrigaste sak i tumba idag, jag och syrran står inne i fotoaffären och utanför sitter det ett gammalt par och pussas osv. tänkte inte så mkt mer på det,men sen ser vi hur han har handen innanför hennes tröja och masserar hennes bröst och runkar samtidigt,fyy faan höll på spy!
Ajja nu ska jag packa det sista,så tja!

Kommentarer
Postat av: sarah

hahah fyfan vad vidrigt. började garva som faaan när jag såg att du skrev det på facebook :p

2011-06-27 @ 12:03:57
URL: http://saraah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0