28 och 29 Mars.

Igår började sega skoldagen med psykologi,typ?
Morgonen började säämst,sätter mig på en sån där fyrasitts på bussen,så sätter sig en kille/gubbe bredvid mig som såg ut att vara en föredetta maffia eller nåt,jag svär. Sen staank han rök och det äre värsta som finns typ på morgonen,att folk luktar rök. Sen sätter sig en tant framför mig som smaskar tuggummi och slem rinner ner för munngipan,fy asså! Sen sitter en hund och skäller bredvid under hela bussresan,sånt behöver inte jag så tidigt,då ville jag bara döda nån.
Dagen flöt på och dom sista lektionerna kunde nog ingen riktigt koncentrera sig utan vi drog till cafeterian och köpte kaffe och stod och snacka med Jocke,Sonny och resten av NV killarna.
Några i engelskan hade muntliga NP,som jag ska ha nästa vecka med Mimmi.
När vi slutat gick vi ner till stationen,sen inser jag att mitt kort är borta,greaaat!
Så jag går tillbaka till skolan(ingen kort väg) och frågar alla som gick förbi om dom sett det,kommer till skolan men inget kort där inte,så går tillbaka till stationen och betalar med bussbiljett,underbart!
På kvällen skulle jag göra våfflor och det gick ju inge bra,dom vart jätte grötiga och tjocka. Mamma hade varit klantig och köpt fullkornsvåfflor,hennes fel liksom.

Idag börja vi med nånting...minns bara att vi hade lektion med BM men vad vi gjorde har jag inget minne av,konstigt liksom?
Svenska sen och då fick vi reda på nya arbetet som vi ska jobba i grupper med och sen fick vi se en film om språket. Lurre sen och det vart fiskpinnar med potatismos och filsås,sjukt gott enligt mig och Sarah bara,alla andra är så negativa ;)
Efter lunchen hade vi etik och då redovisade några grupper,ska lägga upp en film då jossan och sarah redovisa sitt arbete om butterfly. Mentorstiden snackade vi bara om klassresan,är faktiskt riiktigt riiktigt taggad. Sist hade vi samhälle och då skrev vi bara av tavlan medans han snacka,det vanliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0