50 minuters lektion.

Började 10.00 och slutade 10.50,haha onödigt med en 50 minuters lektion och sen dra hem. Försov mig idag,vaknade och somna om igen men vakna när klockan var 39 och jag skulle gå hel,liite bråttom.
Och så hade jag beslutångest om vilka kläder jag skulle ha på mig och vilka smycken till och sen skulle jag få bort gårdagens smink och sminka på nytt. Gaalet stress.
På svenskan prata vi om uppsatsen vi ska skiva om några veckor och så fick vi testa på att skriva referat.
Åt lurre i skolan och det blev pasta och köttfärssås. Drog hem och träffa både Johanna och Robin på bussen hem och så när jag skulle av träffa jag Becka som tydligen hade suttit på samma buss,haha fail.
Nu ska jag fixa lite hemma så man slipper ha en arg mamma när hon kommer hem. TJADÅ!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0