for whom the bell tolls


Veckans avsnitt av Pretty Little Liars "For Whom the Bell Tolls" var riktigt riktig bra!!!
Jag hade dock förväntat mig att Caleb skulle komma tillbaka,det ska va han&Hanna, men han kanske kommer tillbaka,han satt ju i bilen med Hanna's 'polare' och sa "why are you doing this?" "Becuse Hanna deserve the best"
Och Aria och Ezra dåååå? fan om dom gör slut,då kommer jag hata serien,elr ah kanske inte.
Hon den där Jackie kom ju tillbaka som han hade friat till för nåt år sen,uuusch stackars Aria.
Men mer än drama hände,Spencer och Melissa krockade och man fick inte veta om barnet klarade sig eller inte. Sen vart Spencer nästan mördad av Ian i kyrkan meeen så kom A och rädda henne,fan va sur jag blir att man inte fick se vem det är,pallar inte vänta längre liksom. Men sen när polisen kom var Ian borta,ffan om han lever.
Vad mer hände? -Emily kanske ska flytta till Texas,hoppas verkligen inte det! fett synd :(
Jenna blir bara mer och mer mystik,både Ian och polisen har hon ihop det med,hmm. Och jag undrar fan va som hände med usb minnet med alla filmer i som inte får avslöjas?
Det här var säsongsavslut,så typiskt! hoppas nästa avsnitt kommer ut i Juni.
bara äälskar börjar låten.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0