första skoldagen.

Första skoldagen,var inte så farligt men jobbigt vare.
Hade psykologi först,lunch sen som var skit äcklig och engelska sen då vi fick en text som vi skulle läsa och sen styka under dom orden man inte kunde så ska vi ha det som läxa på Onsdag.
Omvårdnad sen och då anteckna vi lite och lyssna på när BM snacka om allt möjligt tråkigt.
Sen sluta vi och då gick jag,Mimmi och Jossan till stationen och alla tre hade tygskor så vi höll på ramla ett x antal gånger,hahah fan va vi garva. Sen när vi precis kom ut på perrongen åkte tåget iväg,great.
Nu sitter jag och kollar på PJ och dricker varm oboy.

Jag&Martina väntar på att bli fotograferade i skolan 2010.:D

Kommentarer
Postat av: Martina

Vilken hemsk bild på mig mickis!! Hahaha<3

2011-03-07 @ 16:41:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0