Jackass 3d


 

Handling:
Alla vet vad Jackass är och vilka galningar som är med i. Knoxville,Margera,Steve-O och alla dom där som är heeelt sjuka i huvudet.....

Min Åsikt:
Fast n'r dom gjorde "The Sweatsuit Cocktail" höll jag verkligen på att spy,det var verkligen så jävla nära!
Steve-O drack Preston's svett,fyfan vilka kvälvningar jag fick,var såååå nära att jag spydde på golvet,fyfan va vidirgt det var!
Men ett av dom roligaste var när Dave och Steve-O gjorde det där tricket med getingarna och Dave springer iväg och börjar typ böla,hahha faaan va jag garva.
Eller när dom gör massa sjuka saker framför flygplanet,hahah så jävla kul när alla flyger iväg,hhahaha så kul! Och när dom lurar Bam och han ramlar ner i golvet och dom slänger ner massa ormar,fyyfan va arg han vart,förstår jag ju,det är ju hans största fobi,hhaha.
Gorillan var bra också,faan va rädda Bam's päron vart,hahaha så jävla sköna!
"Duck Hunting" var också heelt sjukt bra,fan såg lite kul ut att få flyga sådär,haha fyfan va ont det måste ha gjort.
Okej jag kan hålla på i evigheter och snacka om filmen men ah bäst var den iallafall. Gillade dock inte att den var i 3D,vart liksom lite för överdrivet.
Men viiist är Knowville,Bam och Steve-O snygga? haha alla tycker jag är dum i huvudet som tycker det men dom är verkligen heta!

Med i filmen:
Johnny Knoxville (Jackass serier+filmer,Nitro Circus,The Ringer)
Bam Margera (Bam's Unholy Union,Viva la Bam,Jackass serie+film,Grind)
Ryan Dunn (Jackass,Viva la Bam,Street Dreams,Law & Order,Blonde Ambition)
Steve-O (Jackass,Don't Try This at Home: The Steve-O Video,O.C)
Jason 'Wee Man'
(Jackass,Grind)
Preston Lacy (Christmas in Wonderland,Pledge This!,Grind)
Seann William Scott (Bulletproof Monk,American Pie,Role Models,Dude, Where's My Car?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0