Lite panik över etikbajsprov.

-heeeeeh mogen rubrik.
Idag hade vi värsta feta provet i etik,man skulle kunna kost/abort/obduktion&transplantation i åtta olika religioner,sen skulle man kunna Jag-Det Relation och Jag-Du Relation,vi skulle kunna massa frågor i boken som jag inte hade läst,smart tjej! och sen massa annat skit. Jag satt sist kvar och skrev som en jävla galning,får jag inte G kommer jag nog bryta ihop,har pluggat som faan på religionerna.
Innan provet hade vi historia (yaay!) där vi prata om förintelsen och gick igenom frågorna,duttig tjej som man var så hade man redan gjort frågorna,historia är ju liksom intressant.
Sen skulle vi ha haft samhälle men fick sms om att han inte var i skolan så vi fick håltimme,perfekt tid att plugga till etikprovet som vi skulle ha efter,alla satt och förhörde varandra.
Efter etiken drog vi på lunch,skit mat så har varit hungrig hela dagen. Engelska sen då vi övade på listning till NP som vi ska ha snart och jag bookstavligen suger på det,asså jag fattar ju va personen säger på spelaren och kan tyda och prata om det,men att skriva ner och anteckna,samtidigt som man lyssnar,det är fan skit svårt!
Omvårdnad sen och då snacka vi bara om vår klassresa i sommar,vi har bestämt nåt äntligen och jag måste säg att jag är taggad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0