Maslows behovstrappa.

Har faktiskt varit en rolig dag,fastän man har varit i skolan.
Började med psykologi där vi gick igenom Maslow behovstrappa. Lunch sen och det vart skinksås med pasta,sen fick vi väärsta skrattattacken,vi garvade åt typ allt! speciellt jag och mimmi,vi gick varandra på nerverna hela tiden och garvade som fan åt varandra. Sen var det en tjej bredvid oss som fick sallad i håret för att hennes polare kasta på henne då vart det en het disskution mellan mig och Mimmi,hon trodde det var pasta och jag visste att det var sallad,haha så vi satt i typ 10 min tills vi frågade Sofia som satt med den där tjejen,hahha herregud. Jaa så från lunchen till vi sluta har vi garvat,har skit ont i magen nu asså.
Nu ska jag fixa en macka och vänta på söta men sega Mimmi på att logga in så vi kan plugga. :)

fan va sugen man vart på doonken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0