oth.shopping.fika.bio.film.

Igår drog man hem till Becka på dagen och hade en one tree hill marathon dag som vi brukar ha. Drog hem och fixa mig för bio och fika med brudsen Sarah och Jossan,vi drog först till skäris och jag köpte ett par svarta jeans som jag kaaanske visar på bloggen senare. Sen drog vi till heron och fika på donken,hööh.
Och sen gjorde vi nog det sjukaste jag har gjort på bio,vi köpte en stor chips påse och tog såna där bunkar man tar godis i på willys,sen köpte vi 1l cola och tog muggar från donken,hahah första hade vi tänkt köpa dipp också,meeen det gick inte,typiskt för vi var skit sugna på det,förutom Jossan kanske för hon skämdes bara. Vi såg 127 Hours som jag ska skriva om sen.
Kom hem ganska sent,var svin hungrig så tog lite mat och kolla på CSI med syrran.
Idag har jag inte gjort mkt,städat och hjälpt till hemma,kollat film med kusinen och syster. Nu ska vi se All the boys love mandy lane,så cyyya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0