Promenad.Plugg.korsord.plugg.

Sry att jag inte blogga igår,ibland orkar man bara inte.
När man kom hem plugga man bara lite sen drog man ut på värsta promenaden med Johanna och vi gick runt i en timme eller nåt. Kom hem och käka middag med familjen framför vänner och the big bang theory,det vart en mysig middag med te och toast,vår ugn har ju gått sönder så vi har gaanska dålig fantasi just nu i familjen.
Efter middan la jag mig i sängen och plugga lite etik,lyssna på musik och åt en munk. Jävligt niceig kväll,somnade tidigt dessutom.
Idag hade jag skiit svårt att gå upp ur sängen,jag gick upp runt kvart i och bussen gick 23,så drog bara på mig nått lätt och sminka mig lite snabbt. Hade psykologi först och sen västa håltimmen,satt nere i cafeterian och plugga etik,martina plugga matte och Sarah&Mimmi plugga pedagogik. Sluta med att alla satt och löste mitt korsord jag hade med mig.
Omvårdnad sen och då redovisade några grupper,samhälle sen och då skrev vi bara av tavlan men jag fattade inte ett jävla skit. Sen fick vi uppgifter vi ska plugga på till provet som jag och Sarah börja på.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0