stuff you didn't know about me.

*Jag har tydligen en hård rumpa,muskler? skulle inte tro det.
*En av dom äckligaste sakerna jag vet är när folk sätter sig på mina händer i soffan,känns så jävla otrevligt,iich!
*Blir jag arg på en person blir jag jääävligt arg men har svårt att visa det!
*Jag är extreeemt killtokig,ni som känner mig vet va jag snackar om. Tycker nästan alla är snygga!
*Är en riktiiig filmnörd,boknörd och musiknörd :S
*Jag har blivit bättre på att plugga till prov och läxförhör
*Hatar hundpussar,så himla vidrigt,det är få hundar som får pussa mig.
*Ibland kan jag vara en extrem Diva,sitta och säga åt folk att ge mig saker. Roliga är att dom göret
*Jag är en svartsjuk person
*Älskar att sova,är jag trött kan jag somna vart som helst.
*Är as taggad till sommaren,Linkin Park,fylla 18 och tatuera mig!
*Jag ska bli massör
*Kan inte åka skridskor och det suuger.
*Vill ha en egen hund,en egen liten beagle
*Mina älsklings örhängen är försvunna och jag dör snart.
*"hård styv balle" är roligt att säga, venne vrf men såkul,tycker Jossan med!
*Favoritfilmen är Sagan Om ringen,Sherlock Holmes.
*älskar att fotografera
*Jag kan vara bitchig men jag menar det aldrig,man kan ha en dålig dag.Beagle Apple Dog Animal for Sale
Skulle döööö för den här rasen,älskar dem verkligen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0