Tangled/Trassel

watch-tangled-online

Handling:

Flynn Rider är kungarikets mest eftersökta tjuv, väljer ett hemligt torn som sitt gömställe djupt inne i skogen. Där blir han tillfångatagen av Rapunzel, en vacker och modig tonåring vars gyllene hår är förtrollat och 23 meter långt. Rapunzel ser den snygge tjuven som en väg ut ur tornet där hon avtjänar ett livslångt utegångsförbud. Snart beger sig det udda paret ut på ett riktigt trassligt, hårresande och actionspäckat äventyr.

Min Åsikt:

Den var grym! när jag såg trailern för första gången vart jag riktigt besviken och bestämde mig för att aldrig se den där skit filmen,men så fick jag den av en kompis och det visade sig att den var riktigt riktigt bra. Mina favoriter var helt klart kameleonten Pasqual och hästen Maximus,haha så sjukt kul när Flynn och han alltid bråkar. Den var rolig,man skrattade ofta,den var sorlig så jag grät ofta och den var grymt fin. Älskar deras relation,så himla söta. Musiken i filmen var bra,fastän det var bara Mandy Moore som sjöng typ. Och styvmorsan kan dra åt helvete,damn va jag hatade henne.

Rösterna i filmen (på engelska):

Mandy Moore (A Walk to Remember,Saved!,Princess Diaries)

Zachary Levi (Chuck,Less than Perfect,Alvin and the Chipmunks 2)

Ron Perlman (Hellboy,Alien,Sons of Anarchy)

Donna Murphy (Spider-Man 2,The Fountain,The Nanny Diaries)

M.C. Gainey (Terminator 3,Beerfest,Sideways)

Jeffrey Tambor (The Hangover,There's Something About Mary,Grinchen)

Brad Garrett (Finding Nemo,Everybody Loves Raymond,Ratatouille)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0