this weekend was a-a-awesome!

Har inte varit hemma på hela helgen så har inte haft tid att blogga.
Igår vart det lasange framför Solsidan med familjen,men jag vart allt för trött för att ens försöka fatta skämten. Sen gick jag och la mig och såg pretty woman med syster.
Idag äre måndag,jag var heeeelt jävla död när jag skulle upp,ändå hade jag en timmes sovmorgon. Kunde knappt ha ögonen öppna. Men skoldagen flöt på som vanligt,hade psykologi först,lurre burre sen och det vart korvgryta. Engelska sen och jobbade med Mimmi,duttiga cheyer!
Omvårdnad sen då vi fick tillbaka våra prov och jag fick G,sen fick vi tillbaka fallbeskrivningen och alla frågor vi gjort sen praktiken och där fick jag VG på båda,lite nice asså!
Sen fick vi välja en sak i vården vi ska presentera i 5min framför klassen. Man skulle egentligen stanna kvar i skolan och arbeta men alla drog hem.
Nu är jag hemma,ska ta nåt att käka...pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0