uppsatsskrivning.shopping.fika.

Idaag hade vi ju uppsatsskrivning i svenska,vet inte riktigt hur dte gick :S skrev ju 7 sidor men man måste ju tänka på att ha ett bra referat,röd tråd och allt sånt skit också,hoppas på ett G iaf men skulle va nice med ett VG eller MVG.
Efter skrivningen drog vi på lunch och det var inte världens godaste mat,som om det chockar. Sen hade vi projektarbete som började idag men vår lärare visste inte om det så man var tvungen och hämta henne.
Hon snacka bara lite och tipsa om saker och så fick vi skriva på en lista om vad vi ska skriva om och i vilka grupper. Drog till tumba och gick runt i centrum en kvar med Jossan sen tog hon bussen hem,träffa Hanna i centrum sen och gick runt med henne,båda väntade på någon så vi höll varandra sällskap.
Mötte upp mamma på h&m och vi köpte lite underkläder som jag visar sen.
På bussen hem träffa vi gammel mormor så vi bestämmde att gå hem till henne och fika lite,sen kom pappsen och hämta upp oss och drog och handla.
Juuste jag vägde mig idag och jag väger 59,betyder att jag har gått ner,wiiie. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0