127 Hours




Handling:

En historia baserad på en verklig händelse. Aron Ralston är en äventyrare som råkar fastna vid ett klippblock mitt i Utahs öken och måste hålla sig vid liv för att räddas.

Min Åsikt:
Att det är en sann historia gör filmen så sjukt bra och att han klarade sig i fem dagar där nere är ju helt otroligt. Har velat sett den här sen jag såg trailern för första gången!
James Franco spelade rollen som Aron sjuukt bra också. Kunde verkligen inte slita ögonen från filmen,eller ahh några scener kunde jag faktiskt inte kolla på. Hahah det var en scen som jag och Jossan hoppade till i som fan,hahahah.
Sen var den lite rolig också ibland,det var scener som var heelt sjuka men han har ju humor asså.
Men ni borde verkligen se den! helt klart sevärd.
Betyg:5/5

Med i filmen:
James Franco (Spider-Man, Eat Pray Love, Milk, Pineapple Express)
Kate Mara (Iron Man 2, Shooter, We are Marshall)
Lizzy Caplan (Cloverfield, Mean Girls, Hot Tub Time Machine)
Amber Tamblyn (The Ring, The Sisterhood of the Traveling Pants)
Treat Williams (What Happens in Vegas, Everwood, Miss Secret Agent 2)
Kate Burton (Max Payne, Stay, Remember Me, What Just Happend)
Clémence Poésy (In Bruges, Harry Potter and the Golbet of Fire, Gossip Girl, Heartless)


Kommentarer
Postat av: martina

grym film :)



sv; ja visst är den! :D älskar den

2011-03-05 @ 14:43:02
URL: http://martinajones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0