Unstoppable

Unstoppable Poster


Handling:
Ett tåg med giftigt avfall som last skenar och måste stoppas till varje pris för att undvika en katastrof som riskerar att utplåna en hel stad.

Min Åsikt:
Jag var väldigt skeptisk mot den här filmen när den kom ut på trailer,det var ju iof riktigt bra skådisar med men jag gillade inte storyn,jag menar det finns redan en gammal film med samma story och så finns det en annan med Sandra Bullock så därför var jag emot denna.
Men sen sa pappa att jag skulle se den,så jag gav den en chans och såg den och den var faktiskt bättre än jag trodde att den skulle va.
Så jaa,ni kanske borde ta och se den,för den var bra/okej.
Betyg:4/5

Med i filmen:
Denzel Washington (Inside Man, Man on Fire, American Gangster, Training Day)
Chris Pine (Star Trek, Just My Luck, Carriers, Smokin' Aces)
Rosario Dawson (Eagle Eye, Seven Pounds, Sin City, Death Proof, Clerks 2)
Ethan Suplee (American History X, Chasing Amy, My Name is Earl)
Kevin Dunn (Transformers, Godzilla, Vicky Christina Barcelona)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0