Aweesome helg alltså!

Igår drog man spontant in till stan med Jocke, gick runt hela stan och var som turister. Riktigt mysigt var det,sen kom Karin in också och då satte vi oss på ett jätte mysigt fik och drack latte,satt och snacka ett bra tag och sen gick vi runt hela stan igen och man vart liiite suktad när alla klubbar började gå igång och hög musik som överröstade varandra överallt och massa pers överallt och alla skulle till stureplan,hahah höll på dö när vi stod utanför 7 eleven och en kille i en taxi fuuullt med killar ropar och frågar vart stureplan ligger.
SEEEEEN hände vääärldens coolaste grej! När jag och Karin stod utanför 7 eleven och vänta på Jocke som var och handla gick Tobias Karlsson förbi och jag höll på DÖÖÖÖ av lycka,åhhh han var så sjukt jävla snyggare på riktigt,mumma!
Så jag stod och hyperventilerade lite diskret,bästa var att han kollade på mig också,höll på dö.
Ah trevlig kväll iaf,träffade ganska roliga pers också på vägen,alla aspackade såklart och Jocke börja snacka tyska med några killar,lät skit kul faktiskt.
Tog nattbussen hem och jag somna på Jockes axel,heeelt död. Kom till tumba och där var det lika dött,inga bussar gick och det var ljust ute,ingen av oss ville liksom gå hem så vi tog en taxi hem,fan va underbart det var att lägga sig i sin säng kl.halv 5 på morgonen.
Sen väckte mamma mig runt 10 kanske? och jaa...hon var inte glad och jag var dödstrött,men gick upp ändå.
Och idag har släkten varit här och firat Felicia som fyllde år igår. Sen har jag inte gjort så mycket idag,kollat film och hämtmat från robbans,nu ska jag börja plugga och sen ska jag lägga mig och kolla film,kommer nog decka på en gång.
Men tack för en sjukt rolig/galen kväll/natt Karin och Jocke,älskar er!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0