G+ och Vg+

Tjeeena Måndag igen!
sry för igår men blogg.se dampa som vanligt så inga inlägg kom fram på bloggen,underbart!
Men idag gick jag upp lagom i tid så jag hann sminka mig ordentligt,platta håret OCH käka frulle,stolt lite faktiskt. Kom till skolan och då hade vi psykologi och eftersom vi inte har nåt att göra där längre snacka BM bara lite allmänt och så fick vi en mini uppgift som vi ska göra i grupper.
Lunch sen och det blev pasta och skinksås,var riktigt gott och det var nog första gången jag käka så jag vart riktigt mätt,insane!
Engelska sen och jag kunde verkligen inteee koncentrera mig alls,jag gjorde allt förutom att lyssna på när läraren läste en tråkig bok, höll på ta kort&filma med mobilen,läste en annan bok istället och Monica fick säga åt mig flera gånger,fast hon sa inte bara till mig som tur va,utan alla tre som satt bredvid mig,hahah. Åhh Mimmi va så söt,hon satt och lyssna på musik så hon hörde inte när Monica sa till henne,haha åhh.
Satt ute ett tag sen efteråt och chilla i solen innan sista lektionen börja där vi snacka om fallbeskrivningarna där jag bara fick G+ så vart skit besviken men fick iaf VG+ på presentationen med Sarah och Jossan i psykologi.

sarah gjorde illa sig :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0