LALLALLLALLLALLA

o.m.g snacka om random rubrik.
Huvudvärk,ont i munnen och allmänt trött,happy girl! eller inte.....
Idag funderade jag först på att skita i historian,men gick ändå. Hade ett litet läxförhör om arbetet vi lämna in igår. Efter det hade vi samhälle där han gick igenom lite om EU. Hade psykologi efter där vi snackade lite om olika stilar och kläder och klassen tog mig som ett ex. Och jag var tydligen städad och brydde mig om hur jag ser ut,heeeeeh sounds like me yeah!
Lurre sen och det vart nån kyckling i currysås och pasta,yummie.
Engelska sen och vi fick feta inlämningsuppgiften,åååh orkar inte med läxor längre? Men fick iaf G på NP i engelska så nu är det avklarat. Fortsatte sen med psykologin på sista timmen där vi fick läsa om en kille min lärare hade på sin avdelning förut som hade skrivit ett självmordsbrev typ,var lite hemskt att läsa.
Drog till TC sen och handla lite,hade plockat ner bullar i en påse så kom jag fan på att jag inte kan äta sånt ju pågrund av mina tänder som tar död på mig,åhh va ledsen jag blev :(
Kom hem,chillar nu framför datan,kult liv? Nej men ska faktiskt dra snart på middag hos Farmor som fyller år idag,grattis farmor!♥ ♥

tja snygging Sarah!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Kan inte du göra ett inlägg där du visa hur du laddar ner musik?? :D

2011-05-18 @ 21:15:25
URL: http://rebbish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0