Perversa bruuudar.

Usch vilken dag,eller den var inte så usch.
Vaknade och ooorkade verkligen inte gå på historian,har dessutom blivit smittad av min systra som har haft hosta så nu har jag fått det. Sen försov jag mig så missade samhälle,fan ta mig asså.
Kom till skolan och då hade vi tydligen ingen lektion utan vi skulle sitta själva och arbeta,vart inte såå glad då liksom för jag kunde varit hemma då,men ångrar mig inte för hade en underbart rolig dag med mina tjejer. Vi gick och käka lunch som var svinäcklig,eller jag tyckte det,dom andra tyckte den var god..vete fan va som händer med mig,brukar älska mat men idag mådde jag bara illa jag såg det.
Sen satt vi och snacka lite girlsstuff,sex,relationer osv osv...
Och så hade vi engelska och då kunde vi veerkligen inte koncentrera oss,haha helt stört och Monika tyckte vi var jätte konstiga! Ah men vi var iaf skit perversa,hihiiii.
Omvårdnad sen där en organisation kom och prata med oss för sista gången och prata om rättigheter och alla höll på och somna typ,ingen rolig lektion.
Kom hem,fixa min lunch/mellis och börja kolla på näst sista avsnittet av One Tree Hill säsong 8,saad!

I Love You på Teckenspråk....♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0