så laddar du ner.


Självklart kusse kan jag göra det ;) hur enkelt som helst!

1.Gå in på youtube och sök sen på låten du vill ha.
2.Som ni ser vill jag ha låten "popular" av Eric Saade,då hittar jag en bra fil och sen kopierar jag länken bara.

3.Gå in på hemsidan Video2mp3.net och klistra in länken i den vita rutan
4.Tryck sen på Convert

5.Sen kommer den ladda ner låten,när den är på 100% kommer det upp en ny sida där det står Konverteringen lyckades!, klicka då på texten under så har du låten.

Men ibland kan det komma upp en annan sida om du inte är snabb nog och trycker på "click here to download your converted file" men då är det bara att trycka på Continue to your download längst upp på sidan åt höger.
Tryck då på "Click here to download your coverted file"

6.Så till sist,så här kommer det se ut,vet inte hur ni har det men för mig äre så att jag trycker på Ladda ner MP3 så kommer en filhämtare upp när jag får allt jag laddar ner och så. Men någonstans på datan borde den sparas på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0