Samhälls provet sööööööög

Hade samhälls prov idag,usch har varit så jävla nervös över skiten så nu när det äntligen är klart känns det lite som att jag kan pusta ut,men icke! har en mega stor inlämning som ska in idag och så har vi massa uppgifter vi ska göra,great!
Men annars har väl dagen varit ganska chill, sovmorgon och hade typ psykologi då hon snacka lite och sen fick vi gå och jobba men vi satte oss ute istället och plugga till samhället. Svenska sen och då fick vi reda på att vi ska ha ett sista prov i svenska,usch vill bah döda nån! sen fick vi tillbaka våra prov i svenska och jag fick bara G,fan va sur jag vart. Så stod det att jag skulle fokuserat mer på att beskriva en karaktär i boken,men vafan skrev ju mer en än sida? vart lite sur.
Lunch sen och det vart typ nån äcklig fisk så tog äggröra och prinskorv,var gott faktiskt. Drog och träffa Jocke en snabbis innan hans idrott lektion skulle börja.
Sen satt vi ute i en halvtimme och plugga samhälle,sen etik och då snacka vi bara om klassens dag och sen kom Rita in på mentors tiden och snacka om högskolan.
Och sen provet,som skrevs i skrivsalen så vart skit stressad,hatar den där salen som faaan!
Efteråt satt jag en stund o skolan med Cissi och sen drog vi hem. Träffa mamma och syrran i tumba för syrran skulle dra ut två tänder men hon slapp,vart lite avundsjuk då. Gick till h&m sen för felicia skulle handla en bikini,träffa Johanna också och vi planera lite va vi ska göra i helgen ;)
NU ska jag plugga,byyyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0