The weekend in one.

Herregud jag har ju inte bloggat alls på hela helgen ser jag nu?
I fredas hade man en myskväll hemma hos Sara,promenad och VD,gick hem runt 1 tiden och satte mig vid datan en stund innan jag slagga. I Lördags hade man en heldags shopping med Johanna i stan,riktigt mysigt var det och vi hade massa att snacka om. Drog väl hem runt 5-6 tiden och då väntades det gäster hemma at my place. Det var en riiiiktigt lyckad kväll,fick träffa människor som jag typ inte träffat på sju år minst,det var underbart att få träffa Johan igen. Käka god middag,god dricka och härligt sällskap hela kvällen.
Drog hem till Jocke en snabbis också där Sonny,Mattias,Rasmus och Jacob också var fast dom drog lika snabbt som jag kom. Så jag,sonny och Jocke kolla klart på ESC och Sverige kom fan trea,ganska coolt faktiskt,men det vi låg etta ett bra tag,aweesome!
Höll på somna i soffan efter så drog hem igen där jag hängde lite med folket i soffan och lyssna på gammal musik,riktigt mysigt vare.
Vete faan hur mkt klockan var när alla drog hem? Johan,Victor,TH och Magnusson åkte hem på sina cyklar och jag höll på dö av garv,as packat gäng ska cykla? Fick ett sms senare av Victor att han låg i ett jävla dike,hahahaha åhhh så himla typiskt dem.
Idag vakna jag faktiskt runt 9,gick upp och plocka lite hemma sen kolla igenom alla bilder,sen somna jag igen. Har inte gjort så mkt alls,kollat film och nu ska jag plugga så PUSSAR på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0