op09 var okoncentrerade idag!

Idag vaknade jag av en riktig chock,det snöade ute!
Vaknade halvt av ett sms först av Sarah som sa att det snöa sen somna jag om. Höll ju på dö av chock,trodde jag drömde!
Kom till skolan,hade psykologi där några grupper redovisa,sen hade vi svenska där jag,Sarah&Jossan redovisa om kroppsspråk,teckenspråk och kulturkrockar och så körde vi en liten sketch som vi kom på igår,så den var inte bäst men alla garva iaf så det var väl bra det.
Lurre sen och det vart snustorr blodpudding och äcklig lax,så vart lite sallad för min del. Drog och träffa Jocke sen,hade ju värsta långa rasten så satt med honom och snacka,han var inte så glad idag stackarn,igår var han på en pilotskola han vill börja men han klarade tyvärr inte testen,skit synd för han har verkligen drömt om det sen han var liten. Men ge inte upp min vän,Jag tror på dig!
Psykologi sen igen där vi redovisa om ätstörningar men hela klassen var väldigt trötta och alla var skit flummiga och typ ingen kunde riktigt hålla käften,vi satt och gjorde helt andra saker asså.
Sen hade vi mentors tid,behöver inte berätta om va som händer där,alla är sura och blabla...
Samhälle sen och då var alla heeelt borta och kunde inte koncentrera sig alls på va Are sa,stackars lärare!
Men sen när alla kom igång med instuderingsfrågorna vart alla helt inne det,goodie.

tja mitt hår är ovårdat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0