Valborg!!!!!

Kvällen/natten var väldigt nice! Börja med middag hos Jocke och lite förkrök innan vi drog till Brosjön där några var och grilla,men sen vart det kaos,en bil kom och körde på cyklarna några brudar hade med sig,väldigt onödigt! Och så när dom skulle hämta dem så körde han emot dom och grejer,skit läskigt så alla drog hem till Jocke istället,rolig resa fan!
Jocke putta ner mig i ett dike så jag fick sår,sen putta han mig inne så jag ramla och då sprack byxan,hahah.
Efter typ as länge kom några till som hade varit i Tullinge och det var lite kul faktiskt att få träffa dem.
Mycket hände den kvällen som jag inte kan nämna här men kul var det iaf!

Jag och Sonny påväg till Brosjön.

Lite folk vid Brosjön.

Elis och Sonny.

Glatt folk hos Jocke.

Mathilde och Elis.

Jag,Sonny och Sara.

Sonny,Christofer,Mattias,Rasmus,Martina och Micke.

Tuffa Micke&Rasmus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0