VG+ på dödshjälp arbetet.

Onödig dag alltså,vakna runt halv 8 och drog till skolan,får sms i tumba att vi inte har nån engelska idag,ah jag åkte ändå vidare för att gå på första lektionen,sen när man är I skolan då får man sms av vår lärare vi skulle ha att hin sitter fast i trafiken så vi skulle inte ha nån lektion på morgonen,fan va lack jag blev!
Det var bara att dra hem igen,käka lite kladdkaka och kolla facebook (vart inge pluggande alls)
Drog ner till Tumba sen för att lämna tillbaka min klänning och sen köpte jag en stråhatt istället, riktigt awesome var den. Drog sen till skolan för att ha sista lektionen med BM och vi fick våra arbeten tillbaka,VG+ fick man,ganska besviken för ville verkligen ha MVG,men Jocke tyckte jag var löjlig och när han sa att han var jätte stolt,jaa då sket jag i det där MVG:et ;)
Satt sen med honom och hans klasspolare och plugga,sen när dom hade prov drog jag hem.
Jävligt konstigt väder det var idag,kallt,varmt,regn,sol,spööregn,strålande sol,regn igen och sol igen?
Aja har kollat O.C och pluggat sen dess,skit kul. Tacos till middag,ganska härligt på en måndag!

snygga åströmarna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0