decisions decisions

Föörlåt att jag inte bloggat, men som sagt jag har inte haft tid eller ork.
Igår slutade vi 3, drog in till stan med Krister och fika på ett mysigt café, satt där och snacka i några timmar. Sen drog vi hem till mig då Cissi hängde på också och hon färga håret på mig också, vart inte nöjd alls, fyfan va jag ser ut just nu asså, kan knappt kolla mig i spegeln längre.
Sen runt halv 8 drog Cissi till sin kusin så då låg vi kvar i sängen och lyssna på massa musik och eftersom han jobba natt så drog han hem runt tio.
Riktigt mysig kväll måste jag säga,avslutades med lite kvällsfika med mamie och syrran framför tv:n.

mysigt med varm chocklad, latte och morottskaka.♥



Idag hade jag lite ångest när jag skulle sminka mig, var nästan så att jag sket i skolan pågrund av min nya och fula färg på håret.
Men jag drog mig ändå till skolan och hade svenska på morgonen där vi skulle skriva på våra texter, men mina tankar var helt nån annanstans asså, har ett ganska stort beslut jag måste göra snart och jag mår ganska dåligt av det här dumma beslutet och jag vågar nästan inte göra det....
Lunch sen då det blev soppa, blev man mätt? nej.
Massage sen där Therese masserade min rygg,rumpa och ben. Matte sen, fattade inte ett jävla skit, fast jag försökte. Satt där och härdade ut och sen drog jag hem till Erik, vi kollade på sista Wrong Turn filmen som faktiskt var riktigt jävla brutal och äcklig, men bra!
Sen kollade vi två avsnitt av family guy och sen tagga jag till banken med mamma, kul kul att bli vuxen. Tog en kvällspromenad med Johanna också efter maten, behövdes kan jag säga för jag behövde prata ut verkligen.
Nu ska jag skriva det sista på svenska uppgiften sen sova, godnatt.

Mousserande vin och lite pengar på kvällskvisten.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0