I want it All Back.

Vänner är inte dem som som framställer sig äkta när ni träffas, utan dem som är trogna bakom din rygg.
Helvete vilken bra födelsedag jag har haft, bästa någonsin!
Börja med att mina fina vänner kom hit hem och käka middag som betod av hemmagjord thaikäk, vi föra och käka tårta som Sara hade gjort (som va så jääävla fin!!) och jag öppna lite presenter.
Fick en tröja+ en ring av Martina,Blommor av Rasmus, blommor och presentkort på abercrombie and fitch av Jocke&Sonny, En goodie bag av Johanna, en flaska vin av Sofia och en skit fin väska av Karin.
Runt elva tiden drog vi oss in mot stan, fortatte föra på tåget och tagga som fan.
När vi är påväg till Entourage slår klockan 12 och det är äntligen min b'day!
Får massa grattis kramar av mina vänner och sen vare fest hela natten lång.
Bästa var att jag spenderade inga pengar alls igår förutom garderob, alla bjöd mig hela tiden på dricka.
Karin fick en kille att strippa för mig mitt på dansgolvet, var riktigt jävla nice asså,hahah!
När dom stängde drog vi till donken och käka fyllekäk, tog nattbussen hem sen och var hemma halv 6, så jävla underbart asså,uuusch.
Men det var en riktigt jävla lyckad kväll med alla mina fina vänner!♥

















Idag vakna jag faktiskt 09.30, gick upp och käka thaikäk till frukost,var bara lite bakis som tur va.
Har inte gjort mycket alls idag, runt 4 tiden kom mormor och farmor hit och fika och jag fick presenter.
Ett stativ till kameran fick jag, en ny mobil, presentkort på H&M,pengar på kontot,pengar till London.
Käka middag sen, lasange <3
Sen kom lite mer släkt och fika, då fick jag massa saker till kameran,perfekt!
Skola imorrn,taggad som fan..eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0