My faith in you is fading...

Slänger in ett snabbt inlägg, har lite mycket att göra just nu.
Igår hade vi naturkunskaps prov, gick faktiskt riktigt bra och jag svara på alla frågor förutom 3. Sen slutade jag igentligen men satt ändå kvar i skolan och vänta på dom andra som hade lektion.
Låg uppe i massage rummet och kolla på nån tråkig film med jossan och dom, men jag lyckades somna.
Sen drog jag och Cissi hem till mig, städade mitt rum och käkade middag, sen kom Jossan och Sara och vi börja föra lite och fixa oss, sen drog vi in till stan, men vi kom inte in gratis på Nype eller Loby så vi tagga hem. Cissi och Erik slaggade över hos mig, vi kollade film till 3 på natten, helt döda.
Idag har jag inte gjort så mycket, kollat tv och käkat lunch med Erik och syrran. Vi ska snart dra ner och käka middag på robbans. Bloggar antagligen mer imorrn. Heido.

förresten så orkar jag inte med dig längre, jag tänker inte sitta och vänta längre, vad fan är problemet med dig människa?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0