Torn apart at the seams of my dreams turn to tears.

Kul med migrän, när man knappt kan vara i ett rum som är tänt. Vill bara lägga mig i sängen och sova. Men det går inte när man har massa plugg att göra, love my life.
Imorgon är det Fredag,yttligare en dag närmre min b'day, taggad på att bli 18 asså!!
Har en känsla också att min helg kommer bli så jääävla grym också, weehååå.
Idag vare skola som vanligt, dock var vi sjukt flummiga idag, kunde inte sluta garva. Jossan och Cissi är så jävla knäppa och konstiga att man får ett gott garv varje dag åt mina puckon!
Hade idrott på morgonen där vi dansa afrodans på hälsokällan bredvid skolan, var riktigt jobbigt men sjukt kul. Svenska sen där vi fick våra betyg på talet och sen fick vi göra massa tråkiga uppgifter.
Lunch och massage sen där vi fick massera arm och mage, ganska svårt faktiskt men det sätter sig till sist.
Slutade sen, stanna kvar i skolan med Mimmi och Martina, plugga projektarbete och hade lite fest hos mange i massagerummet, hahah vi är så nördiga.
Stanna kvar yttligare några timmar med Cissi,Jossan och Priyanka, satt i cafeterian och bokstavligen dog av garv, älskar att mina tjejer är så perversa också, hahah dör.
Tagga hem, gick på en promenad med Elin och hundarna, var riktigt mysigt.
Ska försöka hitta på nåt att göra nu, vilket liv. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0