Some memories never fade.

Ursäktar att jag har inte varit så duktig på att blogga, men jag har varit riktigt trött och seg dom senate dagarna. I måndags var jag fortfarande trött efter helgen, var så jävla trött i skolan.
Idag hade jag sovmorgon till 11.40 men hade en tandläkartid kl.9 så där försvann den sovmorgonen. Fick reda på att jag måste ha min jävla tandställning två månader extra, åhh glad tjej man blev då.
Drog till skolan och käka lunch med mina muppkompisar.
Hade alternativ medicin och sen sluta jag för dagen, stannade kvar en halvtimme och snacka ett tag med Cissi,Jocke och Karin. Drog till stan sen med Victor, kollade lite affärer och sen satte vi oss och tog en varsin Cider, fyfan va jag älskar att va 18!!!
Tagga hem och käka middag sen, somna också på toaletten, hur fan nu man lyckas med det?
Ska ta en dusch nu också, heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0