Where do you draw the line?

Min helg har varit riktigt gryyym!
Var ju på kryssning i fredags som var riktigt jälva roligt och jag älskar att min släkt bjöd mig på dricka hela tiden. Käkade skit god middag, drack kaffe och baileys. Sen gick vi till baren, musiken och dansgolvet sög så jag och moster satt och mobba dom lite, sen drog vi till riktiga dansgolvet med skit bra musik, hade skit kul och träffa massa härligt folk, killar bjöd på drinkar hela tiden så man slapp pröjsa nåt.
Fick mig en egen farfar också på köpet, var en äldre kille som var jätte orolig för mig hela kvällen, kom fram ett x antal gånger och sa att jag ska ta det lugnt osv. hahah.♥
När klockan var typ 5 skulle jag röra mig mott hytten, självklart går jag vilse så en kille får hjälpa mig hem,hahah dör.
I lördags vakna vi alla runt 11 tiden när moster och kusinerna står utanför och knackar, fyfan va bakis man var då, ussch. Så det var bara att ta en dusch och sen käka lunch buffé med hela gänget.
Drog till tax free sen och handla lite sprit och godis,standard.
Sen vare bara att sätta sig i baren och köra på en återställare. Kom hem runt 6 tiden, käka middag och drog hem till Johanna sen, vi var taggade på fest men vi fick inte komma in på den vi ville gå på, så det blev en mysig filmkväll istället. Drog hem runt 1 tiden, la mig i sängen och somna på direkten.
Nu är det söndag och jag ska plugga.....♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0