Sometimes it lasts in love, But sometimes it hurts instead..

Känslan när man kommer in genom dörren och är så jävla pissnödig och man knappt hinner få av sig skorna, kommer till toaletten och tänker "äntligen!" och så inser man att man har skärp på sig oxå...oh fuck va hemskt det är.
Hey snyggisar, lugna jag hann till toaletten utan att kissa på mig,hhhehh.
Sorry att jag inte har bloggat på hela dagen, har liksom inte haft tid. Har haft serie maraton hela dagen. Sen på kvällen tog man en promenad med Sofia och sen planerade vi lite inför våra halloween dräkter. Drog hem sen och käka middag framför vänner med pappa&mamma, vart lite mysmiddag idag för ingen orkade ställa sig och laga mat, så det blev lite gröt,te och mackor.
Drog hem till Johanna sen också, vi kollade på Baksmällan (den första) som jag aldrig sett förut, det är fan pinsamnt att jag inte sett den, aja fyfaaan va jag garva åt den här filmen, asså så jävla bäst!
Sen satte vi på Kopps men vi satt mest och snacka om allt möjligt.
Tagga hem sen i mörkret, pallade inte vänta på bussen så jag gick hem. Ska typ sova nu. Har en lång dag framför mig imorn.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0