Halloween fest.

Fredagskvällen var sjukt rolig!
Börja hemma hos Elina där vi fixade oss, sen drog vi till Niklas på fest, påvägen dock blev vi stoppade av polisen som ställde lite frågor, typ vart vi skulle och så kolla dom våra väskor, asså jag pissade typ på mig, det gjorde vi nog alla, fyfan va rädda alla blev, hahaha. Kände liksom "ah nu försvinner drickan".
Tur att jag var polis, det märktes att dom gillade mig,heheh. Fick dock lägga ner min pistol i väskan,hahah den såg inte ens äkta ut.
Kom till festen iaf till slut, den var riktigt rolig och alla hade klätt ut sig så det var kul.
Man kan väl säga att jag gjorde saker jag ångrar som fan nu, men också saker som jag inte ångrar,heheh. Tagga hem runt 3 tiden med Elina,Elin och Julia, däckade på engång jag la mig i sängen.
Idag har jag legat i sängen till typ 12 och bara velat dött. Gick upp och kolla film innan Johanna kom hit, vi bestämde oss för att dra ut och fota lite, så snygga bilder kommer snart!
Sen har jag käkat pizza till middag och chillat. Brudsen kommer hit snart och fixar sig sen drar vi på fest i Tullinge,taggga rååå.
Har dessutom så jäävla ont i nacken av en viss anledning,hahah. Får skylla mig själv!♥



Hela gänget samlat påväg till festen.
Cowboy brud, Pirater,zombie,tjuvar,polis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0