I'M SEXY AND I KNOW IT.

Igår var man på ännu en fest som var i Tullinge. I början var jag inte taggad alls eftersom jag var fortfarande lite bakis och seg från kvällen innan då man va på halloween fest.
Men det ändrades ganska snabbt när vi tog lite shots. Festen var grym och det bästa av allt var att man kände inte nån där förutom Johanna,Mikaela och Cissi. Så man träffade massa nytt folk som var skit schyssta. Runt 2 tiden kom Johannas brorsa och hämta oss, så jävla nice med skjus hem.
Cissi slagga över hos mig, käkade kebabpizza innan vi båda däckade. Idag vakna vi ganska tidigt faktiskt, gick upp och kolla igenom alla bilder från igår och bara varit sjukt sega.
Ikväll kommer min familj hem, och min syster är med som jag inte träffat på en vecka nu, man inser verkligen hur mycket man saknar henne nu, har ju också sjuukt mkt att prata om.
Nu ska jag vidare och ta en dusch och fräscha till mig.

Jag,Krister,Emil och Mikaela.

Fredrik,Jag och Krister.





Gulligt gäng.

Jag och Krister.♥

hahah stol-Sebbe och Fredrik.

fyfan jag skulle behöva längre lov känner jag. Har inte fått sova ut ett skit.
I Torsdags var det fest först hos Sofia och sen hos Elina.
I Fredags var det halloweenfest i tumba.
Igår (lördag) var det fest i Tullinge.
Och nästa helg kör vi igen för då är det miiiin b'day!!!!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Wheey, Krister håller om dig på varenda kort du är med på! :D

2011-11-06 @ 20:17:31
URL: http://rebbish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0