I've learned to let go.

If you break my heart, i'll become a lesbian so I can fuck your new girlfriend.
haha how random? Sorry jag har blivit gaanska så dålig på att blogga. Ska bättras!
Men igår var jag så jävla seg, kände mig som en jävla zombie. Familjen kom hem runt 6-7 tiden och jag vart så glad över att få se min syster igen, shit kändes som månader sen.
Käkade middag snabbt som fan och drog hem till Erik sen, kollade på Wrong Turn 3, haha nördar vi är. Fyran kommer ut snart på bio, lätt att vi ska se den då!
Gick till bussen sen i kylan, bussen skulle inte komma förns en halvtimme så vi gick hem till honom igen och låg och snacka. Sen när vi kommer till busshållsplatsen går den inte, kul kul där står man typ halv 12 på natten och kommer inte hem. Ringer pappsen så han fick komma och hämta mig, han var låångt ifrån glad om man säger så.
Idag var det första skoldagen efter lovet, det var ett rent helvete att gå upp ur sängen, hade mindre än en kvart på mig att sminka mig,klä på mig,käka frulle och springa till bussen.
Hade en evighetslektion på morgonen, var ett under att jag inte somna. Dagen har flyttit på rätt så bra annars, när vi sluta sista lektionen (massage) och kommer ut, är det mörkt ute, så alla vart lite deppiga. Drog till donken med Cissi och käka,sen kom päronen och hämta upp mig, vi drog till Media Market och kolla på min fina mobil, meeen nu har jag ångrat mig, blir en Samsung Galaxy S2 ♥
Sitter nu i mjukisar och har nyss snackat med Krister som var påväg till jobbet, stackarn jobbar natt igen. Ska typ slagga nu.Heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0