You and me we stand for something.

Sometimes following your heart means breaking someone elses
Har faktiskt varit en riktigt bra dag för att vara en seg Måndag, vakna rimlig tid och hade för engångs skull mycket tid på mig att välja kläder och sminka mig.
Hade massage på morgonen då jag skrev rent massage av ryggen som man ska kunna till slutet av veckan. Lunch sen då jag satt med Sofia och hennes polare eftersom mina kömpisar va borta.
Mentorstid och idrott sen där vi dansa, tror inte jag haft så kul på en idrottslektion förut, speciellt åt cissi, hahah herregud va söt hon är den där muppen när hon dansar.
Naturkunskap sen där vi gick igenom frågorna till provet och sen hade vi massage men jag fick sätta mig i bibblan istället och plugga lite anatomi.
Så när jag och cissi sitter där och pluggar börjar massa brudar skratta skit högt och var bara allmänt störiga, så bibliotikarien säger till och såklart ska dom börja kaxa emot...så rektorn får komma och säga till dom att gå, asså fyfan vilka vidriga människor det finns, stackars Emily asså, vissa människor är ju bara för respektlösa.
Tagga hem,hjälpte till lite med maten och sen drog jag och träna spinning med Johanna, var riktigt jävla jobbigt men grymt skönt efter, så nu ska vi träna imorrn också med Robins pass, får se hur det går,haha.
Nu ska jag käka,duscha och plugga naturkunskap.Puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0