I can't live my life always backing down.

Uttråkad tjej med alldeles för mycket tankar,slutar aldrig bra!
Tog sovmorgon idag för hade skit ont i huvudet, gick upp och fixa mig och hade högsta volym på Skrillex, älskar såna dagar.
Kom till skolan och hade ingen svenska så satt vid datan och skrev upp massa filmer jag ska få låna av mammas polare. Sarah&Cissi satt och jobba med nåt arbete medans Jossan va så bakis att hon somna, hahah stackarn!
Massage sen där jag först fick en helkroppsmassage av både Mimmi och Sofie, kändes konstigt när båda massera samtidigt,men det funka. Hade matte sen, fick inte ett skit gjort så satt där och smsa med Erik och lyssna på musik,duktigt!
Drog hem och käka mellis och pluggade. Drog hem till Sofia sen som hjälpte mig med matten, gick skit bra och jag fattade allt, duktig lärare asså! Käkade middag hemma hos henne också innan jag gick hem.
Nu ska jag fortsätta plugga naturkunskap.heido.

Asså jag vill veta om jag har en chans eller inte.Eller att vi kommer nånstans. Annars går jag bara runt och undrar hela tiden, precis som det blev föra gången. Vill inte att det ska hända samma sak.
Han är så jävla svår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0