The sun goes down up, the stars come out.

Tajt schema idag kära vänner, så har inte haft tid att blogga.
Vakna tidigt idag och åkte till tullinge med mamma och hennes polare och träna hundarna i nåt ridhus, frös som in i helvete, alltid så kallt i ridhus.
Efter det körde dom mig till stationen, tog tåget som dessutom var försenat, kom hem och drog direkt hem till Sara för att boka London resan men vi bokade bara hotellet.
Drog hem sen och hämta pengar snabbt och drog till Jossan sen för att boka biljetter till adtr konserten i Oktober, fyfaaan va taggad jag är nu! Tänk...tääänk att jag ska se adtr???
Få se Jeremy McKinnon på riktigt? Han e ju så jävla grym!♥
Men iaf, kom hem sen och hann typ inte va hemma innan jag fick ett sms av Sofia som fråga om vi skulle ta en promenad och det kunde man ju inte riktigt säga nej till? Så vi promenerade i 1h typ och snacka lite om allt möjligt.
Kom hem,käka pizza till middag, nu sitter jag här äntligen framför datan med morgonrock och är nyduschad och fräsch. Smsar med Elis och lyssnar på musik, men nu måste jag tyvärr plugga,lovely!
http://2.bp.blogspot.com/_yGy_3A8RD7I/S_rBaK8dqbI/AAAAAAAABN8/S5A5tO6qlWo/s1600/DSC_3881.png
den här killen asså,min kärlek!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0