Things happen, but we don't really know why.

Tja snyggingar!
Idag på massagen masserade vi rumpor, det kändes sjukt konstigt att massera en annan persons rumpa men det var nästan värre att få massage själv, att ligga där i spetstrosor och nån håller på och knådar röven liksom? Aja vi kommer väl vänja oss efter några gånger, för i början när vi masserade ryggen och man var tvungen att ta av bh:n, det kändes skit läskigt då men nu ere helt naturligt för oss :P
Lunch sen och det var där min dag vart lite förstörd, en viss person totaldissa mig, kändes ju kuul.
Mentors tid där vi snacka om den här övningen vi ska göra på Murkö nästa vecka,wiihuu taggad!
Idrott sen där vi fick göra massa övningar två och två. Det var riktigt skönt att få boxas måste jag säga, få ut all ilska och frustration på en vis person.
Slutade sen för vi hade ingen naturkunskap igen, bra bra av vår lärare att säga nåt tycker man.
Ska käka lite snabbt nu sen drar jag till ishuset med Johanna och kollar hockey,puss!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0