But I couldn't stay away, I couldn't fight it.

Kom på att jag har ju inte bloggat alls idag, ajdå.
Hade massage på morgonen, fick en helkropps massage (rygg,nacke,rumpa,ben) av Sandra, sen var vi så trötta så vi la oss på bänkarna och snacka om allt möjligt.
På lunchen drog jag,Sarah,Sofia och Jossan till Subway och käka, första gången för mig så var lite nybörjare så Jossan fick hjälpa mig.
Drog sen tillbaka till skolan och hade idrott,men jag mådde så jävla konstigt så jag var inte med. Satte mig istället och snacka med Jocke och Alex i kafeterian innan naturkunskapen som vi tydligen inte hade, eller vi ringde honom och han trodde att vi var på Muskö idag, seg lärare!
Så drog hem, pluggade lite och käka middag sen. Har suttit och kollat och garvat åt ronny&ragge med mamma och syrran och käkat glass med varma hallon,mums!
heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0