You taught my heart, a sense I never knew I had.

Everytime my phone vibrates, my heart still wishes it's a text from you. I can't really say that i don't like you cuz I do. But it would be nice to know if you feel the same.♥
Onsdag hela dagen, fan va dagarna går snabbt? Imorgon är det exakt en månad kvar tills min b'day!
Idag försov jag mig så höll på missa min tandläkartid, men jag hann precis ner på en halvtimme. Dom skulle laga ett hål och jag skippade bedövning den här gången av en viss anledning, dumt av mig. Drog hem sen och sket i svenska lektionen, fixade mig och drog till skolan. Träffade Hampus och Adam som stod och vänta på mig vid lunchen, han skulle få tillbaka sin väska som han hade i mitt skåp.
Hade alternativ medicin sen där jag och Cissi skulle ha redovisat men det blev inte av som tur är, göret nästa vecka istället.
Massage sen där vi gick igenom töjningar och leder, inte så svårt egentligen. Älskar dom där lektionerna, vi ligger på en varsin massagebänk, har musik på i bakgrunden medans Pea går igenom allt.
Slutade sen, mötte upp Jossan,Jocke och Rasmus som väntade på mig.
Kom hem,käka mellis och nu ska jag plugga lite,heido.
lägger upp en grymt söt video, hahaha diggar ungen till max alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0