Things happen, but we don't really know why.

håll huvudet högt så att inte dina tårar sjunker så lågt som personen som fick dig att gråta!
Måndag äntligen, ända sen lördags har jag velat ha skola igen,fyfan va min helg har sugit.
Precis när jag skulle gå upp ur sängen idag fick man ett sms från min lärare att vi inte hade nån lektion på morgonen, gick upp ändå och fixa mig med lite musik i bakgrunden och drog sen till skolan och skrev klart min naturkunskap uppgift, riktigt riktigt nöjd, hoppas på ett MVG hehhe.
Käka lunch och hade mentorstid sen där jag nästan fick utbrott idag, var redan på dåligt humör och så kom det där, ahh det var kaos iallafall.
Idrott sen där man fick ta ut lite av sin ilska genom att ha värsta träningspasset, kändes hur skönt som helst förutom att man var helt skakig i benen efter.
Hade naturkunskap där hela klassen va skit trötta och vi börja med nåt nytt också så det var inte så lyckat. Drog hem och kolla på finaste filmen ever,Flicka.♥
Käka middag framför The Walking Dead som kom ut idag runt i världen, helvete vilket bra avsnitt det var alltså, helt otroligt spännande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0