Drink it if you can.

I'm not picky, I just don't settle for less than I deserve.
Tjuu bloggen, sorry att jag inte bloggat nåt idag men har knappt varit hemma idag.
Gårkvällen var ju sjukt awesome måste jag säga, festen var sjukt rolig och folket detsamma.
Alla drog väl hem runt 3 tiden och sen vare bara att städa, och käka fyllekäk.
Vakna runt 9 tiden idag, drog in till stan med syrran och mötte upp Becka på medis, sen drog vi in och fotograferades, var inte alls taggad på det när jag var bakis, bli sminkad osv när jag egentligen ville sova. Bilderna vart jättefina, men tyvärr var det så jävla dyrt att vi köpte inga. Det var lite syynd.
Drog hem, käka middag och nu fixar jag alla bilder från igår. Ska plugga oxå så heido.

Jag,Adam,Jocke,Micke och Johanna
.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0