At least I can say I stand for something.

vi delade på ordet kärlek, Du tog lek Jag tog kär.♥
Hej snyggingar, sitter och väntar på att maten ska bli klar, syrran fixar wok idag och nån dag i veckan ska jag fixa käk, duktiga tjejer.
Den här dagen har varit så jävla jobbig, ville bara dö kände jag. Somnade på massagebordet när vi hade teori om riktmärken på kroppen osv. så sjukt tråkigt att jag dör och det är dessutom en evighets lektion.
Lunch sen och det blev pasta med skinksås. Mentor och idrott sen där vi snacka om studenten och på idrotten minns jag inte vad vi gjorde för jag somnade sittandes på bänken, asså wtf?
Sen hade vi avslappning och somna då med, jag och min sömn alltså..inte okej.
Slutade sen eftersom vi fick en liten uppgift i naturkunskapen.

PS. det här skulle upp på bloggen för 3h sen, lite seg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0