Eastpak Antidote Tour 26 Oktober 2011.

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/301501_2578949478306_1391466429_32934148_1998975078_n.jpg
här står vi och fryser som fan och taggar till kvällen med adtr i hörlurarna.♥
Kvällen/natten var helt sjukt bra. Börjar med donken vid globen där vi kände igen en kille som satt några bord ifrån oss och då var det ena brandmannen från den där övningen på Muskö som var så jävla snygg.
När vi suttit där ett ganska så bra tag vare bara att dra sig mot Fryshuset och köa, träffade Rima också så stod ett tag och snacka med henne. Till slut öppna dom dörrarna så man fick komma in, älskar den där känslan när det inte är långt kvar tills det börjar.
Först spelade förbandet Living With Lions som kanske inte var det bästa man hade hört, passade inte riktigt in bland resten av banden. Sen kom The Ghost Inside och då blev alla helt galna, hade bara hört några låtar av dem och kunde bara Unspoken, men det var riktigt grymt ändå.
Sen kom August Burns Red och då fan rök hela stället och deras låtar kunde jag mer så flippade lite mer och det var riktigt grötigt överallt, fast mest i mitten, lyckades hamna där en gång och fick en armbåge i huvudet, haha men det var bara att köra på.
När abr lämnat scenen satt vi på golvet ett tag och snacka, sen börja dom spela massa bra musik som tex. slipknot där alla börja sjunga med.
Sist kom A Day To Remember och jag kunde princip inte andas, det var så jävla underbart när skynket försvann och där stod dom, allihopa framför oss, får gåshud och blir helt skakis bara jag tänker på att jag sett dem, att jag har sett Jeremy Mckinnon på riktigt? Han va så jävla mkt snyggare på riktigt.
Alltså alla låtar var ju riktigt grymma men jag flippade fan ur som fan när Jeremy säger this song is called it's Complicated, den var inte med på listan så hade inte förväntat mig att den skulle va med och det är en av mina favorit låtar med dom så jag vart lite galen där, tjejerna framför mig hatade mig hehe.
Älskade när dom sjöng All Signs Point to Lauderdale sköt dom ut massa toalettrullar över hela publiken, hahah så jävla grymt.
Eller när dom sjöng Homsick och Jeremy är i en stor jävla boll och går på publikens händer, haha jag hade honom ovanför mig, så jävla grymt!
Bästa var iallafall If It Means A lot to you när hela publiken nästan överröstade Jeremy, fyfan det var riktigt mäktigt. Och sista låten The Downfall of Us All och alla sjöng "Da da da de da da da, lets go" och alla bah flippa som fan. Och dom kasta ut badbollar och ballonger överallt, jag fick tag i en men kasta sen iväg den, faan va jag ångrar det nu. Och jag fick en ballong oxå som jag hade tänkt skriva på och sen spränga och ha i min minnes låda,men självklart ska Rasmus ta sönder den, elaking!
Helt jävla lyckliga efteråt drar vi hem, alla är skittrötta och mamma trodde jag var packad,hahah!
Erik slog tydligen i näsan och tanden så den var helt svart, rasmus byxor var helt förstörda och Emanuel hade ont överallt, haha konstigt som dom höll på :)
Men det var en riktigt lyckad kväll/natt, käka middag snabbt och tog en dusch, la mig i sängen runt halv 2, så skolan var man ju inte så taggad på idag.




Why Walk On Water When We've Got Boats, damn kolla i mitten, precis så vare i Stockholm oxå!

Homesick- Jeremy i en stor boll, aaawesooome!

If It Means A Lot To You ♥

Bästa ♥


Eastpak Antidote Tour 26 Oktober 2011 var ett minne för livet, fan va jag vill tillbaka!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0