serier.

http://secretcircle.blogg.se/images/2011/upfronts-2011-the-cw-2-the-secret-circle_155927042_158274929.png
The Secret Circle handlar om en ung kvinna som flyttar till en ny stad och upptäcker att
hon är inte den enda häxan i staden och det finns en hemlig grupp, men hon är också nyckeln som låser upp ett hundraårigt kamp om gott och ont.

Jag har hitills sett 6 avsnitt av den nya serien och jag kan inte riktigt säga att det är den bästa serien jag sett, men har en svag känsla av att den kommer bli bättre nu när Jake har kommit in i bilden och att äntligen har Diana gjort slut med Adam pågrund av ödet att han ska va med Cassie.
Ändå fortsätter jag följa serien och hoppas verkligen att den kommer bli bättre för nu är det bara en barnlek tyvärr.
http://seriable.com/wp-content/uploads/2011/08/ringersneakpeek1.jpg
Ringer handlar om Bridget som är på rymmen från maffian. Hon utger sig därför för att vara sin tvillingsyster, mycket tjusigare och rikare Siobahn. Men surprise - Siobahn är också på rymmen från maffian - och dör i mystisk båtolycka. Sarah som Siobahn kommer vi alltså se i flashbacks serien igenom.
Sett 6 avsnitt där med och jävlar va bra den här serien är, jag är ju en sucker för Sarah Michelle Gellar oxkså så det är ett stort +. Det händer alltid nya saker och så mycket drama, hon hamnar alltid i massa trubbel som är väldigt svåra för henne att förklara, tex. att hennes syster är gravid och nu måste hon låsas som att hon är det, hur fan ska hon lyckas fejka det liksom?
Och att Gemma fick reda på att hon hade en affär med hennes man så nu var Bridget tvungen att erkänna att hon inte är Siobahn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0